بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شاید کادرفنی به حنیف بیشتر از سید نیاز داشته باشد!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-04/18281913016126757681.jpg

شرط عجيب دروازه بان استقلال برای تمدید قرارداد

دروازه بان استقلال براي ماندن دراين تيم و تمديدقراردادش شرط گذاشت.سيد استقلال براي ماندن در تيم يک شرط گذاشته است. گويا اين دروزاه بان، تمديد قراردادش با استقلال را مشروط به ماندن حنيف عمران زاده در اين تيم کرده است.
اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت؛سید جان فکر کنم کادرفنی قبل از اینکه شما سنگ حنیف رو به سینه بزنید،به این بازیکن به شدت نیاز داشته باشه!
اصلا اگر بخواهیم ته دل امیر قلعه نویی را ببینیم نظرش در مورد حنیف چیه،شاید متوجه بشویم که به بچه غول از تو بیشتر نیاز داشته باشه!
آخه کدام مربی گلزن ترین مدافع لیگ را نمی خواهد!؟
اما اگر مسئله مربوط به مشکلات مالی و ضمانتی که ابتدای فصل به حنیف بابت وصول مطالباتش دادی و میخواهی با این کار برای جلب رضایت حنیف باشگاه را مجبور کنی ابتدا با وی تسویه کنه و بعد برای تمدید قرار داد به مذاکره بنشینه که این کارت نادرسته و کلا شرط و شروط برای استقلال امسال خریداری نباید داشته باشد!
هواداران هم با دیدن لیست ریز مبالغ قرار داد بازیکنان و عملکرد این فصلشان مطمئنا همانند سالهای قبل بر روی بستن و تمدید قرار داد بازیکنان محبوبشان زیاد به مدیران تیم فشار نخواهند آورد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 2 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,سید مهدی رحمتی,حنیف عمران زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com